Monday, January 23, 2012

just miss my dedikasi class

ASSALAMMUALAIKUM


no words can show how much i miss my ex school :(

tak tahu kenapa rindu sesangat saat2 waktu sekolah

walaupon ada pahit masam manis tawar

tapi

ia kenangan paling manis & indah

rindu nak tgk dak2 yang lawak (boleh pcah perot)

rindu nak zzz dalam kelas bm n +math (ampun cikgu)

rindu nak kuar rehat awal(konon brtugas)

rindu celebrate bufday sesame

rindu jelajah rumah cikgu


bape byk rindu daaaa ;p

ok jom lyn video ni


ni dak2 kelas yg buat


ni mase form 4(2008) ~~ nerd2 kan sumenye

kami baik2 belaka ;p

#loveallmyclassmate




6 comments:

Hamba Ilahi said...

alamak!
baca artikel ni saya pun rasa sebak..
rindu zaman sekolah jugak..zaman yang tidak boleh dijual beli..
sekali masa itu terlepas, sedetik pun kita tak mampu mengembalikannya...
btw, done following you..
feel free to hit me back. :)
recently post...motivasi untuk berjaya

nuerule areyin said...

kan?? mmg saat yg manis

SYAHIDAH PAMIDI said...

cpt kan masa dah b'lalu .

nuerule areyin said...

yup rase mcm xpercye je :)

Cik Kay Jue said...

huhu...

nuerule areyin said...

:(